سهیل واحدی قهرمان اسنوکر جهان شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
9 / 9 / 1395برچسب:, :: 6:30 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

سهیل واحدی قهرمان اسنوکر جهان شد

سهیل واحدی قهرمان اسنوکر جهان شد

سهیل واحدی ملی پوش اسنوکر کشورمان با پیروزی در فینال رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان در مقابل اندرو پاجت از ولز قهرمان جهان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ فینال رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان امروز سه شنبه نهم اذرماه بین سهیل واحدی قهرمان شایسته کشورمان و اندریو پاجت از کشور ولز برگزار شد و ملی پوش ایران با پیروزی 8 بر یک، قهرمان جهان در سال 2016 شد و مدال طلای رقابت های جهانی را برای کشورمان به ارمغان آورد.
واحدی با کسب این قهرمانی پس از حسین وفایی به عنوان دومین بازیکن ایرانی به جمع حرفه ای های اسنوکر دنیا می پیوندد.
پیش از این در مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان، سهیل واحدی در یک دیدار نزدیک و نفس گیر موفق شد با نتیجه 7 بر 6 در مقابل Declan Brennan از ایرلند شمالی به پیروزی دست یابد و راهی فینال این رقابت ها شود.
واحدی برای رسیدن به فینال رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان موفق به کسب 9 پیروزی در مقابل حریفانی از کشورهای آلبانی، ایسلند، ژاپن، پاکستان، لهستان، اسکاتلند، آلمان، ایرلند و ایرلند شمالی شد.
این سومین بار است که ملی پوشان اسنوکر کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند. در سال های 2011 و 2014 حسین وفایی این عنوان را برای ایران کسب کرد.
رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان 29 آبان ماه در بخش مردان، پیشکسوتان، و بانوان به میزبانی کشور قطر آغاز شد و امروز سه شنبه 9 آبان ماه با قهرمانی سهیل واحدی بازیکن ارزنده کشورمان به پایان رسید. تیم ایران با ترکیب سهیل واحدی، امیر سرخوش، حامد ذره دوست و آرمان دیناروند در بخش مردان، اکرم محمدی در بخش بانوان و جهانگیر حبیب زاده دهکردی،علی بصیری در بخش پیشکسوتان به سرمربیگری کامران شهلا در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان شرکت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 502
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 502
بازدید ماه : 608
بازدید کل : 13140951
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7